Manager Oddziału Call Center

Dodane Środa, 15 Lipca 2015, 10:49:53, ID ogłoszenia: 913
Do negocjacji
Manager Oddziału Call Center
Wyświetleń: 608

Opis ogłoszenia

Manager Call Center to przywódca, którego zadaniem jest zbudowanie, wyszkolenie i nadzór nad pracą zespołu telefonicznych handlowców. Deleguje i egzekwuje zadania oraz odpowiada za wyniki sprzedażowe oddziału. Dba o rozwój swojego produktu i pozyskiwanie nowych klientów. W swojej pracy stawia na najwyższą jakość, a satysfakcję czerpie z osiąganych celów.

Obowiązki:
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
• Zarządzanie zespołem telemarketerów,
• Zapewnienie wysokiej efektywności pracy poprzez szkolenie i motywowanie pracowników,
• Administrowanie oddziałem,
Od idealnego kandydata oczekujemy:
• Praktyki w obszarze zarządzania,
• Szerokiego doświadczenie w branży handlowej popartego sukcesami,
• Doskonałego rozumienia branży telefonicznej obsługi klienta, mile widziane doświadczenie na stanowisku konsultanta,
• Doświadczenia w obszarze szkoleń i rozwoju,
• Umiejętność korzystania z nowoczesnych technologii zarządzania zasobami ludzkimi,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych oraz umiejętności tworzenia pozytywnej atmosfery,
• Umiejętność pracy w szybkim tempie i w wymagającym środowisku z entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem,
Oferujemy:
• Realny wpływ na kierunek i tempo rozwoju organizacji,
• Samodzielność w działaniu i bardzo szeroki zakres odpowiedzialności,
• Nieustanne wyzwania i możliwości rozwoju,
• Nieformalną atmosferę pracy w młodym zespole i wiele okazji do integracji,
• Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.

Opis ogłoszenia

Manager Call Center to przywódca, którego zadaniem jest zbudowanie, wyszkolenie i nadzór nad pracą zespołu telefonicznych handlowców. Deleguje i egzekwuje zadania oraz odpowiada za wyniki sprzedażowe oddziału. Dba o rozwój swojego produktu i pozyskiwanie nowych klientów. W swojej pracy stawia na najwyższą jakość, a satysfakcję czerpie z osiąganych celów.

Obowiązki:
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
• Zarządzanie zespołem telemarketerów,
• Zapewnienie wysokiej efektywności pracy poprzez szkolenie i motywowanie pracowników,
• Administrowanie oddziałem,
Od idealnego kandydata oczekujemy:
• Praktyki w obszarze zarządzania,
• Szerokiego doświadczenie w branży handlowej popartego sukcesami,
• Doskonałego rozumienia branży telefonicznej obsługi klienta, mile widziane doświadczenie na stanowisku konsultanta,
• Doświadczenia w obszarze szkoleń i rozwoju,
• Umiejętność korzystania z nowoczesnych technologii zarządzania zasobami ludzkimi,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych oraz umiejętności tworzenia pozytywnej atmosfery,
• Umiejętność pracy w szybkim tempie i w wymagającym środowisku z entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem,
Oferujemy:
• Realny wpływ na kierunek i tempo rozwoju organizacji,
• Samodzielność w działaniu i bardzo szeroki zakres odpowiedzialności,
• Nieustanne wyzwania i możliwości rozwoju,
• Nieformalną atmosferę pracy w młodym zespole i wiele okazji do integracji,
• Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.